План метадычнай работы
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
верасень |
|||||||
1. |
-Планаванне работы педагагічных мікрагруп \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце
-Размеркаванне вучэбнай нагрузкі /адміністрацыя/
- Паседжанне метадычнага савета “Мэты, задачы і асноўныя накірункі метадычнай работы з педагагічнымі кадрамі ва УА на 2010-2011 навучальны год /старшыня МС/
|
Прадоўжыць работу творчых мікрагруп па прадметах, прадоўжыць работу метадычнага савета школы. Стварыць банк дадзеных дакурсавых заказаў наст.школы.
2. Нарада пры дырэктару -аб выніках абследавання сацыяльна- бытавых умоў пражывання дзяцей --арганізацыя работы факультатываў, гурткоў, спартыўных секцый
Педсавет “Аб выніках работы школы за 2009-2010 навучальны год” \дырэктар\
|
Індывідуальныя кансультацыі |
|
Планаванне работы па самаадукацыі на навучальны год.
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
Вывучэнне дзяржаўных дакументаў, нарматыўна-прававой базы, новых праграм і метадычных рэкамендацый па прадметах.
Вывучэнне метадычных рэкамендацый па прадметах на новы навучальны год.
|
Кантроль за забяспечанасцю вучняў падручнікамі \бібліятэкар,завуч\ -кантроль за планаваннем работы настаўнікаў-прадметнікаў, класных кіраўнікоў \адміністрацыя\
-кантроль за выкананнем патрабаванняў усенавуча \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце\
-кантроль за арганізацыяй харчавання вучняў /камісія/
-кантроль за арганізацыяй гурткоў, факультатыўных заняткаў /дырэктар/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
кастрычнік |
|||||||
2. |
Семінар-практыкум “Навучанне школьнікаў метадам і прыёмам дамашняга задання” /кір.метад.савета/
-МА класных кіраўнікоў “Прафілактыка сацыяльнага сіроцтва і дзіцячай безнагляднасці” \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце\
-інструктыўна-метадычная кансультацыя для настаўнікаў-прадметнікаў”Сучасныя адукацыйныя тэхналогіі ў педагагічнай практыцы” \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце\
|
-педагагічны савет ”Аб ходзе рэалізацыі праграмы развіцця школы” \дырэктар\ -нарада пры намесніку дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце: - арганізацыя прадметных алімпіяд -арганізацыя атэстацыі педагагічных работнікаў \дырэктар, старшыня атэстацыйнай камісіі\
Выстава навінак метадычнай літаратуры: - класнаму кіраўніку ў дапамогу |
Кансультацыя-абмеркаванне “Спосабы выхаду з цяжкіх сітуацый”
Наведванне ўкрокаў маладымі спецыялістамі разам з адміністрацыяй школы, аналіз наведаных урокаў |
Адкрытае выхаваўчае мерапрыемства па тэме МА
Адкрытыя ўрокі па тэме педсавета |
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
Знаёмства з новымі інавацыйнымі тэхналогіямі ў навучанні і выхаванні вучняў.
|
Кантроль за падрыхтоўкай да прадметных алімпіяд \адміністрацыя\
-кантроль за працэсам адаптацыі вучняў 1 класа /адміністрацыя/
-аналіз стану здароўя вучняў па выніках медагляду /адміністрацыя/ -кантроль за выкананнем нарматыўных дакументаў і вядзеннем школьнай дакументацыі
- работа педагагічнага калектыву па рэалізацыі праграмы развіцця школы |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
лістапад |
|||||||
3. |
Круглы стол “Выкарыстанне інфармацыйных тэхналогій у выкладанні вучэбных дысцыплін” /нам.дыр.па вуч.-вых.рабоце/
-семінар-практыкум “Сучасныя формы і метады выхаваўча-прафілактычнай работы класнага кіраўніка” /педагог сацыяльны/
-паседжанне метадычнага савета “Інавацыйныя працэсы ў адукацыі” /старшыня МС/
|
Нарада пры намесніку дырэктара па ВВР: “Оптимальность выбора средств обучения. Организация работы с учебником, справочной литер» Выстава навінак метадычнай літаратуры: - шосты дзень.Утульная хатка. -папаўненне школьнай медыятэкі - нарада пры дырэктару: -сумесная работа сям’і, школы, грамадскасці па вырашэнню праблем у выхаванні дзяцей --работа шостага дня школьнага дня /адміністрацыя
|
Індывідуальныя кансультацыі
Практыкум “Сучасны ўрок. Патрабаванні да ўрока” /нам.дыр.па вуч.-вых.рабоце/
Метадычная кансультацыя “Аналіз і самааналіз урока” /нам.дыр.па вуч.-вых.рабоце/
|
Панарама выхаваўчых мерапрыемстваў па тэме педсавета “Работа УА па прфілактыцы правапарушэнняў ”
|
Папаўненне папак “Партфоліо”
Знаёмства з новымі інавацыйнымі тэхналогіямі ў навучанні і выхаванні вучняў.
|
-Сумесная работа сям’і, школы, грамадскасці, работа класных кіраўнікоў па тэме педсавета: “Работа УА па прафілактыцы правапарушэнняў” /адміністрацыя/
- работа настаўнікаў, якія праходзяць атэстацыю /камісія/
-арганізацыя работы шостага школьнага дня /адміністрацыя/
-вядзенне школьнай дакументацыі /адміністрацыя/
|
|
снежань |
|||||||
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
4. |
Тэарытычны семінар “Школа і бацькі: праблема ўзаемаадносін і узаемаразумення” /СППС/
- МА класных кіраўнікоў “Арганізацыя сістэмы работы па зберажэнню здароўя школьнікаў ” /нам.дыр.па вуч.-вых.рабоце/
-атэстацыйнае субяседванне /старшыня атэстацыйнай камісіі/
-лекцыя для настаўнікаў “Рэалізацыя правоў дзіцяці ва ўмовах сучаснай школы”
|
-педагагічны савет “Работа УА па прафілактыцы правапарушэнняў ” /дырэктар/ Выстава навінак метадычнай літаратуры: - пазаўрочная дзейнасць настаўніка
Папаўненне школьнай медыятэкі
Нарада пры намесніку дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце: выкананне практычнай часткі праграмы па прадметах за першае паўгоддзе.
|
Узаеманаведванне ўрокаў.
Кансультацыя “ Умение молодого специалиста изучать личность ученика, умение утанавливать личный контакт, владеть классом” |
Панарама творчай дзейнасці настаўнікаў, якія праходзяць атэстацыю /нам.дыр.па вуч.-вых.рабоце/
Абагульненне вопыту настаўніка Малец Л.Ч. па тэме “Навучанне мове і літаратуры з выкарыстаннем метада праектаў” |
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
|
Дыягностыка захворваемасці ў дзіцячым садзе \дырэктар\
-захаванне санітарна-гігіенічных норм пры арганізацыі навучальнага працэсу ў школе і дашкольнай установе \дырэктар\
-наведванне ўрокаў настаўнікаў,якія праходзяць атэстацыю \камісія\
-выкананне практычнай часткі праграм за паўгоддзе, аб’ектыўнасць ацэнкі ведаў вучняў /адміністрацыя/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
студзень |
|||||||
|
-педагагічная майстэрня “Работа с рэсурсамі школьнай медыятэкі” /нам.дыр. па ВВР/
- гутарка “Прававое выхаванне школьнікаў” /педагог сацыяльны/
-семінар “Сучасныя формы і метады выхаваўча-прафілактычнай работы класнага кіраўніка /нам.дыр. па ВВР/
|
-нарада пры дырэктару: - аздараўленчы накірунак на ўроках фіхзічнай культуры, кантроль за захаваннем тэхнікі бяспекі на ўроках фізічнай культуры;
-вынікі ўдзелу ў прадметных алімпіядах
- Реализация Национального плана действий по улучшению положения детей на 2004-2010 годы \дырэктар\
|
1. Дыягностыка назіранняў маладых спецыялістаў. 2.Падрыхтоўка адкрытага ўрока (сумесная распрацоўка канспекта. )\Сіўко Т.А.,Свердзел А.С.\ 3. Індывідуальны падыход да цяжкіх падлеткаў. (рэкамендацыі) /СіўкоТ.А., Свердзел А.С., Гагалінская А.Ф./
|
Адкрытыя ўрокі па фізічнай культуры \Сцепулёнак С.А., Замковіч У.М.\ |
Папаўненне папак “Партфоліо”
|
-аздараўленчы накірунак на ўроках фізічнай культуры, кантроль за захаваннем тэхнікі бяспекі на ўроках фізічнай культуры /адміністрацыя/
-кантроль за работай школьнай бібліятэкі \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце\
-Реализация Национального плана действий по улучшению положения детей на 2004-2010 годы.
-работа гурткоў, факультатываў, секцый /адміністрацыя/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
люты |
|||||||
|
-паседжанне метадычнага савета “Арганізацыя работы з высокамацівіраванымі школьнікамі” /старшыня МС/
-метадычны практыкум “Аналіз і самааналіз урока” /нам.дыр. па ВВР/
-круглы стол “Роля харчавання ва ўмацаванні і зберажэнні здароўя школьнікаў” /педагог сацыяльны/
- семінар для кл.кір. “Роля класнага кіраўніка ў забепячэнні здароўезберагаючага навучання школьнікаў” /педагог сацыяльны/
|
-нарада пры дырэктару: -работа школьнай бібліятэкі па павышэнню інфармацыйнай культуры вучняў;
-аналіз стану работы са здольнымі , даследчыцкая дзейнасць \дырэктар\
-забеспячэнне якаснай арганізацыі працэсу навучання беларускай мове ў пераходны перыяд; |
1. Даследчая работа па прадмету (вывучэнне методык). )/Сіўко Т.А., Гагалінская А.Ф., Свердзел А.С.\
2. Наведванне заняткаў. Самааналіз урока..
|
Абагульненне перадавога педагагічнага вопыту Гагалінскай А.Ф. |
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
Арганізацыйныя мерапрыемствы па рабоце над тэмамі па самаадукацыі |
-кантроль за арганізацыяй паўтарэння з мэтай падрыхтоўкі да экзаменаў /адміністрацыя/
-зберажэнне здароўя школьнікаў /нам.дыр. па ВВР/
-наведванне ўрокаў гісторыі і геаграфіі з мэтай падрыхтоўкі да педсавета /адміністрацыя, камісія/ -работа настаўнікаў са здольнымі і таленавітымі, даследчыцкая дзейнасць /адміністрацыя/
- забеспячэнне якаснай арганізацыі працэсу навучання беларускай мове ў пераходны перыяд /адміністрацыя/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
сакавік |
|||||||
|
-Паседжанні творчых мікрагруп настаўнікаў
- МА класных кіраўнікоў “Алгарытм стварэння сітуацыі поспеху ў класным калектыве” /нам.дыр. па ВВР/
- Кансультацыя для педагогаў па пытаннях выкарыстання інфармацыйных тэхналогій у адукацыйнай дзейнасці
|
- педсавет “Шляхі аптымізацыі адукацыйнага працэсу па гісторыі і геаграфіі” /дырэктар/
|
1. Удзел у рабоце педагагічнага савета (падбор літаратуры, афармленне выступлення) \Малец Л.Ч.\
2. Цяжкая сітуацыя на ўроку і шляхі яе вырашэння. /Сіўко Т.А., Свердзел А.С./
|
- панарама адкрытых урокаў па гісторыі і геаграфіі /настаўнікі гісторыі і геаграфіі/
|
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
|
- Праверка выканання Правіл фарміравання культуры вуснай і пісьмовай мовы пры вядзенні сшыткаў /адміністрацыя/
-кантроль за падрыхтоўкай да экзаменаў /адміністрацыя/
-наведванне ўрокаў гісторыі і геаграфіі з мэтай падрыхтоўкі да педсавета /адміністрацыя, камісія/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
красавік |
|||||||
|
-паседжанне метадычнага савета “Сучасны ўрок як люстэрка агульнай і педагагічнай культуры настаўніка” /старшыня МС/
-круглы стол “Роля факультатыўных заняткаў у павышэнні ўзроўнюнавучання школьнікаў і якасці інтэлектуальнага развіцця” /нам.дыр. па ВВР/
-творчая майстэрня “ Работа класнага кіраўніка з сем’ямі школьнікаў” /старшыня МС/
-кансультацыя “Фарміраванне профарыентацыйнай культуры школьнікаў у вучэбнай дзейнасці” /нам.дыр. па ВВР/
|
-нарада пры дырэктару: - ўзровень выкладання замежнай мовы на пераходным этапе /адміністрацыя/ - вынікі выкладання факультатыўных заняткаў; -стан выхаваўчай работы; -падрыхтоўка да экзаменаў \дырэктар\
|
1. Правядзенне адкрытага ўрока і занятка .\Пішчулёнак В.Г., Піваваронак А.М.\
2. Змест, формы і метады работы педагога з бацькамі. /Сіўко Т.А., Гагалінская А.Ф./
|
-абагульненне педагагічнага вопыту у вобласці правоў чалавека, правоў дзіцяці /педагог сацыяльны/
|
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
|
-кантроль за накапляльнасцю адзнак, узроўню ведаў па прадметах /адміністрацыя/
-кантроль за вынікамі выкладання замежнай мовы /адміністрацыя/
- праверка стану выхаваўчай работы \нам.дыр. па вуч.-вых.рабоце\
-дыягностыка ўзроўню развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту /дырэктар/
-правядзенне выніковых кантрольных работ /адміністрацыя/
-работа маладых настаўнікаў з вучнямі з нізкім узроўнем паспяховасці /адміністрацыя/ |
|
№ |
I. Работа з педкадрамі па рэалізацыі задач школы |
II. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне ВВП |
III. Работа з маладымі спецыялістамі. |
IV.Перадавы педагагічны вопыт. |
V.Праца па самаадукацыі. |
VI. Маніторынг |
|
май |
|||||||
|
-выніковая дыягностыка ўзроўню ведаў вучняў за навучальны год /кл.кір.,нам.дыр./
-паседжанне творчых мікрагруп
-МА класных кіраўнікоў “Выкарыстанне інфармацыйных тэхналогій у выхаваўчым працэсе” /нам.дыр.па вуч.-вых.раб./
-аналіз вынікаў экзаменаў /нам.дыр.па вуч.-вых.раб./
|
-педсавет “Аб заканчэнні навучальнага года” /дырэктар/
-нарады пры дырэктару: - выкананне інструкцыі аб экзаменах і нарматыўных дакументаў па заканчэнню навучальнага года; - аналіз работы педагога сацыяльнага за першае паўгоддзе; - арганізацыя харчавання вучняў |
1. Аналіз вынікаў паспяховасці па прадмету. Анектаванне. /нам.дыр.па вуч.-вых.раб./
|
- абагульненне перадавога педагагічнага вопыту Свердзел С.В.
|
Работа настаўнікаў над індывідуальнай тэмай па самаадукацыі.
|
кантроль за работай настаўнікаў, якія працуюць з дзецьмі з АПФР /адміністрацыя/ -кантроль за правядзеннем выпускных экзаменаў /адміністрацыя/
-арганізацыя летняга адпачынку школьнікаў \нам.дыр.па ВВР\
-арганізацыя харчавання вучняў / нам.дыр.па вуч.-вых.раб./ -кантроль за работай школы з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС і “групе рызыкі” /адміністрацыя/
- кантроль за выкананем Інструкцыі аб парадку фарміравання вуснай і пісьмовай мовы ва УА /адміністрацыя/ |
Родителям
Телефон: 8-02152-3-32-90
Электронная почта: uzm_mior@vitebsk.by